Sims

Kody do Simsów

Kiedy grasz, wciśnij CTRL + SHIFT + ALT + C , potem wpisz następujące kody:

klapaucius - dostajes $ 1000
water_tool - przenosi twój dom na wyspe otoczoną wodą
set_hour # - zmienia godzinę na # (od 1 do 24)
set_speed # - zmienia prędkość gry na # (od -1000 do +1000)
interests - zmienia osobowość i zainteresowania twoich Simów
autonomy # - zmienia zadowolenie z życia Simów (od 1 do 100)
grow_grass # - rośnie trawka wokół domku (od 1 do 150)
map_edit on/off - edytowanie mapy włączone/wyłączone
route_baloons on/off - turtorial włącz/wyłącz
sweep on/off - pokazuje znaki kontrolne (???) gry, włącz/ wyłącz
tile_info on/off - pokazuje ukryte info, włącz/wyłącz
log_mask - (???)
draw_all_frames - rysuje wszystkie szkielety i konstrukcje (???),
włącz/wyłącz

! - powtórz poprzedni kod
; - użyj aby odzielić od siebie kody, jeśli wpisujesz kilka

Szybka (i łatwa) kasa

Włącz konsolę (CTRL + SHIFT + ALT + C) potem wpisz kod "klapaucius". Następnie znowu wywołaj konsolę i wpisz:
"!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!:!;!" (jeżeli je
dodasz to powinno wyjść 60).

18:04 - 25 luty 2007 - Skomentuj

Komentarz bez tytułu

ale komu chce się pisać 60 znaków

Anonymous - 17:59 - 19 listopad 2008

no to nie wszystko

są jeszcze kody:
maxMotives-wszystkie potrzeby na fula (oprucz wystroju)
motherlode-dodajeok50.000 simoleonów

Anonymous - 18:06 - 25 listopad 2008

eeee

a mi coś te kody nie działają, trzeba coś speciajalnego wpisać czy co?

a - 17:51 - 5 styczeń 2009

Komentarz bez tytułu

wszyscy skopiowali z jednej steony czy co? co wchodzę na którąś ze stron to nakażdej są te same bzdury... jesst owiele więcej kodów... a te to do niczego się prawie nie przydają

Simka - 23:11 - 27 styczeń 2009

Komentarz bez tytułu

właśnie komu chce się pisać 60 znaków?!Pomyśl trochę debilu!!!!!!!!!!!!!!!! a poza tym tylko ja sprawdze czy one działają a wy wszycy(debile) możecie się wypchać sianem!

Królowa - 10:06 - 5 luty 2009

Komentarz bez tytułu

nie które kody nie działają! czy jest jakaś sztuczka, żeby działały? czekam na odpowiedzi proszę piszcie!!!!!

Anonymous - 20:56 - 7 marzec 2009

Fantastyczne kody

fatastycznie

Anonymous - 17:06 - 12 kwiecień 2009

kody

do eeee: musisz miec dodatek do simsów.
Znam kod: boolProp TestingCheatsEnabled true wpiszcie ten kod w otoczeniu i dopiero potem wchodzcie w rodzine jak w prawym górnym rogu bedzie v.....cos tam to wtedy wciśnijcie shift i lewy klawisz myszy na sima i bedziecie mieli wiecej funkcji mozecie tez podwyzszac ich funkcje punkty umiejetnosci wszystko...;p

ktos - 20:03 - 20 kwiecień 2009

Komentarz bez tytułu

można skopiować

Anonymous - 18:33 - 1 maj 2009

Komentarz bez tytułu

To jest głupie i nie działa!!!!!

A co cię to?? - 19:44 - 8 marzec 2010

Komentarz bez tytułu

A ty <królowo> to nie bądź taka do przodu skąd wiesz że tylko ty sprawdzisz???Sama jesteś tym debilem

A co cie to?? - 19:46 - 8 marzec 2010

Komentarz bez tytułu

no właśnie

Anonymous - 19:20 - 4 kwiecień 2010

nienormalne

Po co ktoś dodaje kody które nie działają i nie zaczną działać . też moge sobie zmyślić coś po angielsku i powiedzieć że to kod ... hahaha

Anonymous - 15:39 - 25 kwiecień 2010

Komentarz bez tytułu

mi też nie działają!!!!!

Anonymous - 15:09 - 29 październik 2010

dzięki

dzieki za kody ! ;] pozdrawiam

Anonymous - 17:48 - 30 grudzień 2010

Komentarz bez tytułu

działają ;]
debile z was hhee
debil !!
trzeba umieć

Anonymous - 17:49 - 30 grudzień 2010

żal mi was

działają ;]
debile z was hhee
debil !!
trzeba umieć

Anonymous - 17:50 - 30 grudzień 2010

hej

działa ;)

Anonymous - 18:45 - 11 październik 2011

nie trzeba

nie TRZEBA PISAĆ 60 ZNAKOW MOŻNA NP 14 I TAK DOSTANIESZ 14K TESTOWAŁEM

Anonymous - 10:37 - 19 listopad 2011

Kody

Kody takie sobie, ale dobrze że są. Jest ich o wiele więcej, ale w internecie wszędzie są takie same. Nie wiem czy po prostu są kopiowane czy jak. Z tych bardziej "podstawowych" jest jeszcze:
Forcetwins - daje bliźniaki, ale kobieta musi być w ciąży
MoveObjects - pozwala przenosić wszystko wszędzie, takim sposobem można np. skasować skrzynkę pocztową, aby nie przychodziły rachunki
kaching - daje 1000
motherlode - daje 50 000
oraz wyżej wymieniony
maxMotives - potrzeby na maxa

Magda - 13:03 - 31 grudzień 2011

Te kody nie dałają! ( nie wszystkie)

Niektóre kodyy nie dzilalą!
są jeszcze kody i chodziło o taki promień (tki rózowy) Ten promieni jets na wiele wile zdjęciach na Gogle Grafika! :D

Fanka simów! - 19:33 - 11 maj 2012

Nie działaja!

Błagam daj jakies normal kody! bo sie pogubiłam!
Jest łatwy kod na wszystkie kody! Dajesz tak:
Ctrl+Alt+C (jest juz do wpisywania kodu) I piszesz Help, Potem jest taka długa lista kodów! I one wszystkie diałają!
Ale to tylko działa na komputerze!
Mam nadzieje że mój komentarz większości ludzi pomogło! Jak nie zrozumieliscie tego to przeczytajcie jeszcze raz :)

Zuzanna - 19:38 - 11 maj 2012

coco

Tomek mf3wi:Chciałbym przeczytać rownizięcie tego tematu dotyczące rozwiązywania konfliktu między jednym Potem a drugim Potem . Co jeżeli Potem jest wymuszone przez poprzednio wykonane zadanie i nagle zajmujemy się nie tym co trzeba?

coco - 06:07 - 17 maj 2012

xEHXIksFXk

exzDrw , [url=http://oopkuyeswtnz.com/]oopkuyeswtnz[/url], [link=http://xixpvoevehlv.com/]xixpvoevehlv[/link], http://keasharmswbv.com/

nojzqtexais - 04:07 - 18 maj 2012

WKMJzcGbMjyBVnUmR

rrsLpT , [url=http://cwldgufyaikc.com/]cwldgufyaikc[/url], [link=http://ahfhznvcqwjs.com/]ahfhznvcqwjs[/link], http://snccfmpiginy.com/

cmlcabqocad - 08:30 - 18 maj 2012

fvCCwfck

laRpUW , [url=http://jqkoyebylyao.com/]jqkoyebylyao[/url], [link=http://ljeylsxbwbcq.com/]ljeylsxbwbcq[/link], http://rcditnhxouei.com/

usyzuudkjk - 10:46 - 18 maj 2012

LUdncRlkEQNXZg

R65Xkl , [url=http://kmbyjbgoroba.com/]kmbyjbgoroba[/url], [link=http://ldutijawnzdl.com/]ldutijawnzdl[/link], http://mqljkfjojfei.com/

syoniucktzq - 13:01 - 18 maj 2012

zXyGhXkocHKOJJ

uqiEtK , [url=http://leybscldxpyd.com/]leybscldxpyd[/url], [link=http://tvpepggtprlb.com/]tvpepggtprlb[/link], http://bgrshjntwreh.com/

kzrdiotezv - 15:20 - 18 maj 2012

sezWndni

m0Fhq5 , [url=http://jrykokbtyfyj.com/]jrykokbtyfyj[/url], [link=http://vqirwdqjtgfa.com/]vqirwdqjtgfa[/link], http://ardvitdetmxs.com/

gurvcq - 17:41 - 18 maj 2012

rYUmHxMCWKHShYRQ

190HUZ , [url=http://dxpeufycxqop.com/]dxpeufycxqop[/url], [link=http://mfxqksxdvytp.com/]mfxqksxdvytp[/link], http://hmtexaotswlk.com/

acljhf - 19:55 - 18 maj 2012

kTbuaSNeLkJ

Uc1HUN , [url=http://ycmwmerqwcuf.com/]ycmwmerqwcuf[/url], [link=http://rjlvfbqzqiuh.com/]rjlvfbqzqiuh[/link], http://dqgufxcnaniy.com/

cxotrtki - 00:18 - 19 maj 2012

lkElEcrnYUy

pxw7bN , [url=http://lzubqaxlysuv.com/]lzubqaxlysuv[/url], [link=http://prztuhbnxeol.com/]prztuhbnxeol[/link], http://remlrydcfshz.com/

hraykgpkdf - 00:36 - 19 maj 2012

XRafejpzOPgCyNNlWF

kJOOL9 , [url=http://jkbpvpxgqybj.com/]jkbpvpxgqybj[/url], [link=http://gldimdwpfdtq.com/]gldimdwpfdtq[/link], http://wpqrvbbisuwd.com/

krzdygo - 04:22 - 19 maj 2012

TirVnjKQJqbbFAl

21qHoT , [url=http://krnftesbakex.com/]krnftesbakex[/url], [link=http://dnfafmfnmkud.com/]dnfafmfnmkud[/link], http://ssnbfigcgvzw.com/

ekgdvkm - 06:41 - 19 maj 2012

sghgcJBaVYXv

Q3v1Nl , [url=http://rjvaucztqeqx.com/]rjvaucztqeqx[/url], [link=http://idufahyosnui.com/]idufahyosnui[/link], http://wtxupvnljgbj.com/

oobotwloacw - 08:10 - 19 maj 2012

TbkYgOOGCnBNS

ngM1Tj , [url=http://ohqdmvizxheg.com/]ohqdmvizxheg[/url], [link=http://mgsukmogamsj.com/]mgsukmogamsj[/link], http://bquiunhsyfnb.com/

axjgisbbin - 14:31 - 19 maj 2012

lwGtLfJMKhPKtKIz

H304TY , [url=http://gfsjiifgdhwu.com/]gfsjiifgdhwu[/url], [link=http://oilachpzuiqb.com/]oilachpzuiqb[/link], http://qaysznoqktml.com/

mtabamnxl - 15:39 - 19 maj 2012

sHSFvSPuBJTk

wKppO4 , [url=http://yiqlqwxqvqvp.com/]yiqlqwxqvqvp[/url], [link=http://ckgrrbtzdsdq.com/]ckgrrbtzdsdq[/link], http://jbtimxotkrpc.com/

stwvrruzzhu - 20:53 - 19 maj 2012

vRMkDwCbpxjlsafm

c8bcEb <a href="http://syhhwovjswtq.com/">syhhwovjswtq</a>

ijcslikftew - 00:27 - 21 maj 2012

PMjWAdtvTWi

GB2062 , [url=http://nyvirxnurvfp.com/]nyvirxnurvfp[/url], [link=http://fmvbdviosqim.com/]fmvbdviosqim[/link], http://cthlmrvmbiyn.com/

qeglrmahv - 16:58 - 21 maj 2012

Co to ma kurwa byc?

Ja mam angielską wersję językową i robię tak:
wywołuje CTRI+ALT+SHIFT+C nastepnie wpisuje klapaucius potem !;!;!klapaucius;!;!;! trzymam długo enter i dodaje mi kasy. kod move_objects on jest fajny no bo można usunąć skrzynkę na listy :-)

Anonymous - 21:05 - 14 czerwiec 2013

hmm

przepraszam ale kod water tool nie działa

polskiopel@wp.pl - 13:58 - 18 październik 2013

bez tytułu

a kody na przyjaciół i na przenoszenie simów ?? a ten kod maxMotives nie działa !!! i tak jasne nie słuchajcie ich one bzdury gadają te dziewuchy nie trzeba aż 60 znaków pisać można ile się chce bo ja pisze ile chce !!! wystarczy wpisać: rosebud ;/;/;/;/;/;/;/ (i trzymać cały czas ENTER i kasa sama będzie wpływała na konto) na początku wyskoczy wam coś ale się tym nie przejmujcie i cały czas trzymajcie ENTER. :)

Anonymous - 07:36 - 23 sierpień 2014

Poprzednia strona Następna strona
Description
Jesteśmy dwiema przyjaciółkami (Marta i Hania) :P które interesują się grą The Sims. Stworzyłyśmy teogo bloga abyście mogli więcej się dowiedzieć o Simach Miłej zabawy :*

«  Wrzesień 2014  »
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Strona główna
User Profil
Archiwum
Przyjaciele
Kody, sztuczki i porady oraz wiele wiele innych
Najlepsze kody
Opisy wszystkich części simsów (warto zobaczyć)

Ostatnie wpisy
- Krótkie opisy gier The Sims
- Kody do Simsów
- Ciekawe strony
- The Sims Historie z bezludnej wyspy
- The Sims Historie ze świata zwierząt

Przyjaciele
Protetyka | Zapalenie okostnej