Sims - Kody do Simsw
Sims

Kody do Simsw

Kiedy grasz, wcinij CTRL + SHIFT + ALT + C , potem wpisz nastpujce kody:

klapaucius - dostajes $ 1000
water_tool - przenosi twój dom na wyspe otoczon wod
set_hour # - zmienia godzin na # (od 1 do 24)
set_speed # - zmienia prdko gry na # (od -1000 do +1000)
interests - zmienia osobowo i zainteresowania twoich Simów
autonomy # - zmienia zadowolenie z ycia Simów (od 1 do 100)
grow_grass # - ronie trawka wokó domku (od 1 do 150)
map_edit on/off - edytowanie mapy wczone/wyczone
route_baloons on/off - turtorial wcz/wycz
sweep on/off - pokazuje znaki kontrolne (???) gry, wcz/ wycz
tile_info on/off - pokazuje ukryte info, wcz/wycz
log_mask - (???)
draw_all_frames - rysuje wszystkie szkielety i konstrukcje (???),
wcz/wycz

! - powtórz poprzedni kod
; - uyj aby odzieli od siebie kody, jeli wpisujesz kilka

Szybka (i atwa) kasa

Wcz konsol (CTRL + SHIFT + ALT + C) potem wpisz kod "klapaucius". Nastpnie znowu wywoaj konsol i wpisz:
"!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!:!;!" (jeeli je
dodasz to powinno wyj 60).

18:04 - 25 luty 2007 - Skomentuj

Komentarz bez tytuu

ale komu chce si pisa 60 znakw

Anonymous - 17:59 - 19 listopad 2008

no to nie wszystko

s jeszcze kody:
maxMotives-wszystkie potrzeby na fula (oprucz wystroju)
motherlode-dodajeok50.000 simoleonw

Anonymous - 18:06 - 25 listopad 2008

eeee

a mi co te kody nie dziaaj, trzeba co speciajalnego wpisa czy co?

a - 17:51 - 5 stycze 2009

Komentarz bez tytuu

wszyscy skopiowali z jednej steony czy co? co wchodz na ktr ze stron to nakadej s te same bzdury... jesst owiele wicej kodw... a te to do niczego si prawie nie przydaj

Simka - 23:11 - 27 stycze 2009

Komentarz bez tytuu

wanie komu chce si pisa 60 znakw?!Pomyl troch debilu!!!!!!!!!!!!!!!! a poza tym tylko ja sprawdze czy one dziaaj a wy wszycy(debile) moecie si wypcha sianem!

Krlowa - 10:06 - 5 luty 2009

Komentarz bez tytuu

nie ktre kody nie dziaaj! czy jest jaka sztuczka, eby dziaay? czekam na odpowiedzi prosz piszcie!!!!!

Anonymous - 20:56 - 7 marzec 2009

Fantastyczne kody

fatastycznie

Anonymous - 18:06 - 12 kwiecie 2009

kody

do eeee: musisz miec dodatek do simsw.
Znam kod: boolProp TestingCheatsEnabled true wpiszcie ten kod w otoczeniu i dopiero potem wchodzcie w rodzine jak w prawym grnym rogu bedzie v.....cos tam to wtedy wcinijcie shift i lewy klawisz myszy na sima i bedziecie mieli wiecej funkcji mozecie tez podwyzszac ich funkcje punkty umiejetnosci wszystko...;p

ktos - 21:03 - 20 kwiecie 2009

Komentarz bez tytuu

mona skopiowa

Anonymous - 19:33 - 1 maj 2009

Komentarz bez tytuu

To jest gupie i nie dziaa!!!!!

A co ci to?? - 19:44 - 8 marzec 2010

Komentarz bez tytuu

A ty <krlowo> to nie bd taka do przodu skd wiesz e tylko ty sprawdzisz???Sama jeste tym debilem

A co cie to?? - 19:46 - 8 marzec 2010

Komentarz bez tytuu

no wanie

Anonymous - 20:20 - 4 kwiecie 2010

nienormalne

Po co kto dodaje kody ktre nie dziaaj i nie zaczn dziaa . te moge sobie zmyli co po angielsku i powiedzie e to kod ... hahaha

Anonymous - 16:39 - 25 kwiecie 2010

Komentarz bez tytuu

mi te nie dziaaj!!!!!

Anonymous - 16:09 - 29 padziernik 2010

dziki

dzieki za kody ! ;] pozdrawiam

Anonymous - 17:48 - 30 grudzie 2010

Komentarz bez tytuu

dziaaj ;]
debile z was hhee
debil !!
trzeba umie

Anonymous - 17:49 - 30 grudzie 2010

al mi was

dziaaj ;]
debile z was hhee
debil !!
trzeba umie

Anonymous - 17:50 - 30 grudzie 2010

hej

dziaa ;)

Anonymous - 19:45 - 11 padziernik 2011

nie trzeba

nie TRZEBA PISA 60 ZNAKOW MONA NP 14 I TAK DOSTANIESZ 14K TESTOWAEM

Anonymous - 10:37 - 19 listopad 2011

Kody

Kody takie sobie, ale dobrze e s. Jest ich o wiele wicej, ale w internecie wszdzie s takie same. Nie wiem czy po prostu s kopiowane czy jak. Z tych bardziej "podstawowych" jest jeszcze:
Forcetwins - daje bliniaki, ale kobieta musi by w ciy
MoveObjects - pozwala przenosi wszystko wszdzie, takim sposobem mona np. skasowa skrzynk pocztow, aby nie przychodziy rachunki
kaching - daje 1000
motherlode - daje 50 000
oraz wyej wymieniony
maxMotives - potrzeby na maxa

Magda - 13:03 - 31 grudzie 2011

Te kody nie daaj! ( nie wszystkie)

Niektre kodyy nie dzilal!
s jeszcze kody i chodzio o taki promie (tki rzowy) Ten promieni jets na wiele wile zdjciach na Gogle Grafika! :D

Fanka simw! - 20:33 - 11 maj 2012

Nie dziaaja!

Bagam daj jakies normal kody! bo sie pogubiam!
Jest atwy kod na wszystkie kody! Dajesz tak:
Ctrl+Alt+C (jest juz do wpisywania kodu) I piszesz Help, Potem jest taka duga lista kodw! I one wszystkie diaaj!
Ale to tylko dziaa na komputerze!
Mam nadzieje e mj komentarz wikszoci ludzi pomogo! Jak nie zrozumieliscie tego to przeczytajcie jeszcze raz :)

Zuzanna - 20:38 - 11 maj 2012

coco

Tomek mf3wi:Chciałbym przeczytać rownizięcie tego tematu dotyczące rozwiązywania konfliktu między jednym Potem a drugim Potem . Co jeżeli Potem jest wymuszone przez poprzednio wykonane zadanie i nagle zajmujemy się nie tym co trzeba?

coco - 07:07 - 17 maj 2012

xEHXIksFXk

exzDrw , [url=http://oopkuyeswtnz.com/]oopkuyeswtnz[/url], [link=http://xixpvoevehlv.com/]xixpvoevehlv[/link], http://keasharmswbv.com/

nojzqtexais - 05:07 - 18 maj 2012

WKMJzcGbMjyBVnUmR

rrsLpT , [url=http://cwldgufyaikc.com/]cwldgufyaikc[/url], [link=http://ahfhznvcqwjs.com/]ahfhznvcqwjs[/link], http://snccfmpiginy.com/

cmlcabqocad - 09:30 - 18 maj 2012

fvCCwfck

laRpUW , [url=http://jqkoyebylyao.com/]jqkoyebylyao[/url], [link=http://ljeylsxbwbcq.com/]ljeylsxbwbcq[/link], http://rcditnhxouei.com/

usyzuudkjk - 11:46 - 18 maj 2012

LUdncRlkEQNXZg

R65Xkl , [url=http://kmbyjbgoroba.com/]kmbyjbgoroba[/url], [link=http://ldutijawnzdl.com/]ldutijawnzdl[/link], http://mqljkfjojfei.com/

syoniucktzq - 14:01 - 18 maj 2012

zXyGhXkocHKOJJ

uqiEtK , [url=http://leybscldxpyd.com/]leybscldxpyd[/url], [link=http://tvpepggtprlb.com/]tvpepggtprlb[/link], http://bgrshjntwreh.com/

kzrdiotezv - 16:20 - 18 maj 2012

sezWndni

m0Fhq5 , [url=http://jrykokbtyfyj.com/]jrykokbtyfyj[/url], [link=http://vqirwdqjtgfa.com/]vqirwdqjtgfa[/link], http://ardvitdetmxs.com/

gurvcq - 18:41 - 18 maj 2012

rYUmHxMCWKHShYRQ

190HUZ , [url=http://dxpeufycxqop.com/]dxpeufycxqop[/url], [link=http://mfxqksxdvytp.com/]mfxqksxdvytp[/link], http://hmtexaotswlk.com/

acljhf - 20:55 - 18 maj 2012

kTbuaSNeLkJ

Uc1HUN , [url=http://ycmwmerqwcuf.com/]ycmwmerqwcuf[/url], [link=http://rjlvfbqzqiuh.com/]rjlvfbqzqiuh[/link], http://dqgufxcnaniy.com/

cxotrtki - 01:18 - 19 maj 2012

lkElEcrnYUy

pxw7bN , [url=http://lzubqaxlysuv.com/]lzubqaxlysuv[/url], [link=http://prztuhbnxeol.com/]prztuhbnxeol[/link], http://remlrydcfshz.com/

hraykgpkdf - 01:36 - 19 maj 2012

XRafejpzOPgCyNNlWF

kJOOL9 , [url=http://jkbpvpxgqybj.com/]jkbpvpxgqybj[/url], [link=http://gldimdwpfdtq.com/]gldimdwpfdtq[/link], http://wpqrvbbisuwd.com/

krzdygo - 05:22 - 19 maj 2012

TirVnjKQJqbbFAl

21qHoT , [url=http://krnftesbakex.com/]krnftesbakex[/url], [link=http://dnfafmfnmkud.com/]dnfafmfnmkud[/link], http://ssnbfigcgvzw.com/

ekgdvkm - 07:41 - 19 maj 2012

sghgcJBaVYXv

Q3v1Nl , [url=http://rjvaucztqeqx.com/]rjvaucztqeqx[/url], [link=http://idufahyosnui.com/]idufahyosnui[/link], http://wtxupvnljgbj.com/

oobotwloacw - 09:10 - 19 maj 2012

TbkYgOOGCnBNS

ngM1Tj , [url=http://ohqdmvizxheg.com/]ohqdmvizxheg[/url], [link=http://mgsukmogamsj.com/]mgsukmogamsj[/link], http://bquiunhsyfnb.com/

axjgisbbin - 15:31 - 19 maj 2012

lwGtLfJMKhPKtKIz

H304TY , [url=http://gfsjiifgdhwu.com/]gfsjiifgdhwu[/url], [link=http://oilachpzuiqb.com/]oilachpzuiqb[/link], http://qaysznoqktml.com/

mtabamnxl - 16:39 - 19 maj 2012

sHSFvSPuBJTk

wKppO4 , [url=http://yiqlqwxqvqvp.com/]yiqlqwxqvqvp[/url], [link=http://ckgrrbtzdsdq.com/]ckgrrbtzdsdq[/link], http://jbtimxotkrpc.com/

stwvrruzzhu - 21:53 - 19 maj 2012

vRMkDwCbpxjlsafm

c8bcEb <a href="http://syhhwovjswtq.com/">syhhwovjswtq</a>

ijcslikftew - 01:27 - 21 maj 2012

PMjWAdtvTWi

GB2062 , [url=http://nyvirxnurvfp.com/]nyvirxnurvfp[/url], [link=http://fmvbdviosqim.com/]fmvbdviosqim[/link], http://cthlmrvmbiyn.com/

qeglrmahv - 17:58 - 21 maj 2012

Co to ma kurwa byc?

Ja mam angielsk wersj jzykow i robi tak:
wywouje CTRI+ALT+SHIFT+C nastepnie wpisuje klapaucius potem !;!;!klapaucius;!;!;! trzymam dugo enter i dodaje mi kasy. kod move_objects on jest fajny no bo mona usun skrzynk na listy :-)

Anonymous - 22:05 - 14 czerwiec 2013

hmm

przepraszam ale kod water tool nie dziaa

polskiopel@wp.pl - 14:58 - 18 padziernik 2013

bez tytuu

a kody na przyjaci i na przenoszenie simw ?? a ten kod maxMotives nie dziaa !!! i tak jasne nie suchajcie ich one bzdury gadaj te dziewuchy nie trzeba a 60 znakw pisa mona ile si chce bo ja pisze ile chce !!! wystarczy wpisa: rosebud ;/;/;/;/;/;/;/ (i trzyma cay czas ENTER i kasa sama bdzie wpywaa na konto) na pocztku wyskoczy wam co ale si tym nie przejmujcie i cay czas trzymajcie ENTER. :)

Anonymous - 08:36 - 23 sierpie 2014

(do pierwszego komentarza*)

Skopiuj to ciopku! :*

Anonymous - 21:13 - 3 kwiecie 2015

Poprzednia strona Nastpna strona
Description
Jestemy dwiema przyjacikami (Marta i Hania) :P ktre interesuj si gr The Sims. Stworzyymy teogo bloga abycie mogli wicej si dowiedzie o Simach Miej zabawy :*

«  Sierpie 2015  »
PonWtoroCzwPiSobNie
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Strona gwna
User Profil
Archiwum
Przyjaciele
Kody, sztuczki i porady oraz wiele wiele innych
Najlepsze kody
Opisy wszystkich czci simsw (warto zobaczy)

Ostatnie wpisy
- Krtkie opisy gier The Sims
- Kody do Simsw
- Ciekawe strony
- The Sims Historie z bezludnej wyspy
- The Sims Historie ze wiata zwierzt

Przyjaciele
Toi.pl | Katalog stron - Jachu.pl | Katalog stron - MiejsceMoje.pl | Darmowe ogoszenia | Czatpol.pl